.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روابط عمومي موسسه مهرمازندران درجمع برترينها
روابط عمومي موسسه مهرمازندران درجمع برترينها

نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر موسسه مالی و اعتباری مهر با تقدیر از نفرات برگزیده در بخش های مختلف به کار خود پایان داد .

به گزارش اداره کل روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری مهر ، مراسم اختتامیه جشنواره روز گذشته با حضور دکتر نتاج مدیر عامل موسسه مهر ، دکتر داود زارعیان مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران ، مدیران روابط عمومی بانک های کشاورزی ، صادرات ، سپه ، انصار ، سامان ، معاونین حوزه مرکزی و مدیران روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری مهر در سراسر کشور و جمعی ازاساتید و پیشکسوتان روابط عمومی در سالن همایش های موسسه آموزش عالی بانکداری بانک مرکزی برگزار شد .
• روابط عمومی و نقش آن در پیاده سازی رویکرد بانکداری اسلامی
دکتر غلامحسن تقی نتاج مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری مهر اولین سخنران مراسم افتتاحیه بود .
دکتر نتاج با تاکید بر تقویت نقش روابط عمومی در کشور ، اظهار داشت : درگذشته موسسات تنها سهامداردادن را می شناختند ، اما هم اکنون داراری مسئولیت اجتماعی هستند و باید تمام ذی نفعان را مورد توجه قرار دهند .
وی با بیان این که « کسب رضایت مشتری از مهمترین اهداف موسسه مالی و اعتباری مهر است » ، افزود : روابط عمومی باید رابطه دو سویه ای میان شخصیت حقوقی سازمان و مخاطبان سازمان برقرار کند .
مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری مهر، روابط عمومی را گوش و زبان شخصیت حقوقی مهر دانست و بر انتقال انتظارات محیط و تسلط به نیاز های مختلف از سوی روابط عمومی تاکید کرد.
وی همچنین بر نقش روابط عمومی برای پیاده سازی رویکرد بانکداری اسلامی در صحنه پولی و بانکی اشاره کرد . به گفته نتاج ، روابط عمومی باید روی تغییرات محیط حساسیت داشته باشد و تغییرات قوانین و مقررات را از منظر کاربردی و کارکردی منتقل کند .
مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری مهر در ادامه نقش روابط عمومی را در ارزش افزوده یک سازمان مورد تاکید قرار داد و گفت : با تقویت روابط عمومی ، محصولات و خدمات بهتری از سوی سازمان مربوط ارائه می شود.
• جشنواره بستری برای رقابت سالم و ارتقای بهره وری نیروی انسانی
ابراهیم صفرلکی مدیر کل روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری مهر و رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره گفت : تغییر و تحول روزمره در علوم ارتباطات و فن روابط عمومی ایجاب می کند دست اندرکاران این حوزه همواره خود را در جریان دست آوردهای مختلف در سطوح ملی و بین المللی قرار داده و از این رهگذر دانش خود را ارتقا داده تا بینش جدید و نوین در عرصه اطلاع رسانی موفق عمل کنند .
ایجاد بستر مناسب در جهت ارتقا سطح آگاهی های تخصصی و علمی مدیران و کارشناسان روابط عمومی موسسه مهر ، ایجاد بستر رقابت سالم در روابط عمومی های موسسه با انتخاب سالانه روابط عمومی های برتر ، ایجاد بستر رقابت سالم رسانه ها و خبرنگاران مرتبط با اداره کل در جهت اطلاع رسانی بهتر و شفاف تر درگستره فعالیت های موسسه ، ارتقاء سطح کیفی فعالیت ها و محتوا بخشیدن به آن ها و ایجاد روحیه همدلی و همکاری سازمانی بین مدیران و کارشناسان روابط عمومی از جمله اهدافی بود که صفر لکی برگزاری نخستین جشنواره روابط عمومی های موسسه مالی و اعتباری مهر را بر آن ها استوار دانست .
رئیس اداره کل روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری مهر ضمن قدردانی از کلیه همراهان روابط عمومی و یاری دهندگان برگزاری جشنواره ابراز امیدواری کرد این جشنواره توانسته باشد در تحقق اهداف ، تحرک ، پویایی و بروز خلاقیت ها موثر و مفید واقع شده باشد .
• هزینه روابط عمومی در قیاس با تبلیغات بسیار پایین است
در ادامه این جشنواره دکتر داوود زارعیان مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران اظهار داشت : به رغم مشکلات عدیده در حوزه اطلاع رسانی ، هزینه روابط عمومی در قیاس با تبلیغات بسیار پایین است .
وی نقش روابط عمومی را در نظام بانکداری القاء اعتماد و اطمینان به مردم دانست تا مردم به این نتیجه برسند که بانک جای امنی برای نگهداری پول و سپرده هایشان است .
زارعیان ادامه داد : برای موفقیت و جلب اعتماد مردم باید پیش از آنکه به تبلیغات بپردازیم به روابط عمومی توجه کنیم چرا که ماندگاری روابط عمومی از هر تبلیغاتی بیشتر است .
وی تاکید کرد که اگر تبلیغات بر اساس نیاز روابط عمومی تهیه و تدوین نشده باشد انعکاس لازم را نخواهد داشت .
• روابط عمومی یعنی شناخت سلیقه مخاطبان
سید غلامرضا کاظمی دینان از پیشکسوتان روابط عمومی در حوزه بانکداری ، شناخت سلیقه مخاطبان را برای برقراری ارتباط و اطلاع رسانی یکی از ابزارهای موفقیت ورابط عمومی دانست .
وی با تاکید بر لزوم تخصصی شدن روابط عمومی در کشور ، تصریح کرد : روابط عمومی زمانی می تواند در سازمان موفق عمل کند که سازمان را به خوبی بشناسد و بر همه قسمت های آن مسلط باشد .
کاظمی دینان شناخت ابزارهای نوین ارتباطی و شناخت سلیقه مخاطبان را یکی از عوامل و ابزارهای موفقیت روابط عمومی ها دانست و گفت : اینکه برخی روابط عمومی را به دو دسته الکترونیک و سنتی تقسیم بندی می کنند اعتقادی ندارم ، الکترونیک یا ابزارهای جدید یکی از وسایل روابط عمومی است که در اطلاع رسانی استفاده می کند و آنچه مهم است روابط عمومی باید سلیقه مخاطبان را شناسایی کند تا از این ابزار به بهترین شکل ممکن استفاده کند .
در ادامه دکتر عباس زاده استاد دانشگاه بیانیه هیئت داوران را قرائت و نفرات برگزیده نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر موسسه مالی و اعتباری مهر معرفی شدند .
دکتر احمد شفیع زاده و حجت الاسلام والمسلمین مهدوی به عنوان حامیان برتر روابط عمومی انتخاب و تندیس بلورین و لوح سپاس جشنواره به آنها تعلق گرفت .

در بخش همیاران روابط عمومی ، تندیس بلورین و لوح سپاس جشنواره به احمد براتی مدیر کل شعب استان قم ، غلامرضا گلی مدیر کل شعب استان خراسان رضوی و مرادعلی نیکوپناه مدیر کل امور شعب استان اصفهان تقدیم شد .

در بخش تبلیغات ؛ فرهنگی و امور نمایشگاه ها غلامرضا هنرور مدیر کل روابط عمومی استان خراسان رضوی تندیس و لوح سپاس دریافت کرد .

تندیس و لوح سپاس جشنواره در بخش ارتباطات رسانه ای به سید هادی طباطبایی مدیر روابط عمومی استان قم اهدا شد و حامد صادقی مدیر روابط عمومی استان لرستان تندیس و لوح سپاس بخش ارتباطات مردمی را دریافت کرد .

در بخش ارتباطات الکترونیکی نیز لوح سپاس و تندیس جشنواره به ابوالفضل فاتحی نیا مدیر روابط عمومی استان قزوین اهدا شد .

در بخش فعالیت های مدیریتی ، تندیس و لوح سپاس جشنواره به محمد مهدی بازاری مدیر روابط عمومی استان مازندران تعلق گرفت .

کوروش فتاحیان مدیر روابط عمومی استان اصفان نیز در بخش ارائه کار برنامه ای موفق به دریافت تندیس و لوح سپاس جشنواره شد .

و در بخش انتشارت ، غلامرضا هاشمی مدیر روابط عمومی استان مرکزی تندیس و لوح سپاس جشنواره را از آن خود کرد .

همچنین ناصر صالحی به دلیل خدمات ارزنده در ستاد خبری موسسه ،محمد عسگری و مصطفی یقینی به عنوان حامیان روابط ، دکتر محمودرضاامینی به دلیل اجرای طرح سنجش میزان رضایتمندی مشتریان دکتر نادر جعفری به دلیل ارائه مقاله در بخش فرهنگ سازمانی ،دکتر فرشید حسینی در بخش ارائه مقالات بازاریابی ، دکتر اسدالله گنجعلی به دلیل ارائه مقالات در حوزه منابع انسانی ، و مهندس مجتبی عزیزی برای ارائه مقالات در بخش اتوماسیون اداری و جعفر خسروی به دلیل حمایت از نشریه مهر تندیس بلورین و لوح سپاس جشنواره را دریافت کردند.

در بخش حامی روابط عمومی نیز لوح سپاس جشنواره به به حمیدرضا عبدلی ، محمدرضا مظهری و زهرا علی بخشی تقدیم شد .

علی فضل الله نژاد نیز به عنوان رابط خبری برتر معاونت ها شناخته شد و لوح سپاس دریافت کرد و لوح سپاس جشنواره به دلیل حمایت روابط عمومی در وب سایت موسسه به محمد جواد کرامتی تعلق گرفت .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.